مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 22:402023-03-18بين الملل

ضرب و شتم مامور یگان حفاظت منابع طبیعی خداآفرین توسط متخلفان/ ضاربان بازداشت شدند


دو نفر از متخلفان و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی، مامور یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان خداآفرین را در حین انجام ماموریت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خداآفرین، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خداآفرین امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روز جمعه گذشته گزارشی مبنی بر تخریب و تصرف در اراضی منابع طبیعی در اطراف یکی از معادن شن و ماسه به یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خداآفرین واصل شد و همکاران ما بلافاصله به محل اعزام شدند، اما متاسفانه متصرفان و مخربان منابع طبیعی که صاحبان معدن شن و ماسه در آن منطقه بودند، با جلوگیری از انجام وظیفه همکار ما ضمن توهین به ایشان، وی را در حین انجام ماموریت محوله مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

   پرویز امیدنیا گفت: ما بلافاصله از این اتفاق نیروی مرزبانی منطقه را در جریان واقعه قرار دادیم و همکاران مرزبانی با حضور در محل، با متخلفان برخورد کردند، اما افراد متخلف در حضور نیروی مرزبانی باز هم به اشتباه خود اصرار کرده و مجدداً متعرض همکار یگان حفاظت منابع طبیعی و همچنین دیگر همکاران حاضر در محل تخلف شدند.

   وی ادامه داد: با دستور دادستان محترم خداآفرین ضاربان بازداشت شده اند و اقدامات قانونی در جهت برخورد با ضاربان و همچنین تصرف و تخریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم مامور یگان حفاظت منابع طبیعی خداآفرین توسط متخلفان/ ضاربان بازداشت شدند

ضرب و شتم مامور یگان حفاظت منابع طبیعی خداآفرین توسط متخلفان/ ضاربان بازداشت شدند