مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 09:502023-03-20اقتصادي

نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین/ تلفن 1517 پاسخگوی شکایات است


پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری 1517 شکایات خود را اعلام کنند.

- سید ابراهیم ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر در مورد نظارت و بازرسی در طول ایام عید نوروز، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد از سال قبل و پیش از آغاز تعطیلات و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه را به منظور بازرسی و بررسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم مثل سوپرمارکت ها، هتل ها، رستوران ها و حتی ترمینال ها و ارائه خدمات از طریق مأموران ادارات کل استاندارد در سراسر کشور اقدام می کند.

معاونین و مدیران ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد را به منظور سرکشی به مراکز استان ها و نظارت بر این بازرسی ها اعزام می شوند.

مدیرکل امور حقوقی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در صدد هستیم نارضایتی که مردم در طول نوروز از وضعیت عرضه کالا و خدمات دارند را کاهش دهیم و بتوانیم این نارضایتی را به صفر برسانیم.

وی تاکید کرد: نظارت و بررسی در تمامی حوزه های مربوط به نیازهای مردم انجام خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم انجام می شود.

ابراهیمی تصریح کرد: وضعیت همه کالاهای عرضه شده در سوپرمارکت ها، نحوه ارائه خدمات و پذیرایی در هتل ها، نحوه استفاده و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین/ تلفن 1517 پاسخگوی شکایات است

نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین/ تلفن 1517 پاسخگوی شکایات است