مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 12:002023-03-18حوادث

اثاث کشی در تعطیلات نوروز باید با مجوز پلیس انجام شود


 معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اثاث کشی منازل و مغازه ها در تعطیلات نوروز باید با هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری های محل انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حمیدرضا قدیمی روز شنبه گفت: کسانی که بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به اثاث کشی کنند پلیس در صورت مشاهده از کار آنان جلوگیری می کند.

وی، هدف پلیس از این اقدام را تامین آرامش و امنیت بیشتر شهروندان ذکر و اظهار کرد: با این اقدام از سرقت منازل و مغازه ها طی ایام تعطیلات سال نو پیشگیری می شود چون اغلب شهروندان در این مدت در مسافرت یا مشغول دید و بازدید هستند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اثاث کشی پس از تکمیل فرم های مربوط و تعیین مبدا، مقصد و تایید نهایی رییس کلانتری محل امکان پذیر است.

قدیمی با بیان اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می کند از مردم خواست در صورتی که قصد اثاث کشی دارند با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین اثاث کشی ها بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثاث کشی در تعطیلات نوروز باید با مجوز پلیس انجام شود

اثاث کشی در تعطیلات نوروز باید با مجوز پلیس انجام شود