مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 01:562023-03-16اجتماعي

حسی که برای درک آن باید «خادم الشهدا» باشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، موسم راهیان نور فرا رسیده و این روزها زائران زیادی برای حضور در مناطق عملیاتی رهسپار این سفر نورانی می شوند، از دورترین نقاط کوله بارشان را بسته اند تاهم نشینی با شهدا را تجربه کنند.

در این میان اما افرادی هستند که برای میزبانی زائران سرزمین نور راهی این سفر شده اند و با عنوان خادم الشهدا به زائران خدمت رسانی می کنند.

  جوانان و نوجوانان زیادی داوطلبانه در مسیر خدمتگزاری به شهدا و زائران آنها قدم برداشته اند که اکثر آنها برای اولین بار خادمی را تجربه می کنند و با ما از حال و هوای وصف نا پذیر خود می گویند.

*خادمی برای شهدا را نمی توان وصف کرد باید آن را لمس کرد زهرا سمیعی از شهرستان آمل 8 سال در راهیان نور حضور داشته، اما امسال به عنوان خادم اولین بار است که خدمت رسانی می کند و می گوید: خادمی برای شهدا با زائر بودن قابل قیاس نیست، خادمی یک واژه ای است که در آن حل می شویم، حتی گاهی خسته هم باشیم چون اسم خادم شهدا را داریم خستگی را احساس نمی کنیم و به کارمان ادامه می دهیم چراکه در قبال فداکاری های که شهدا برای ما کردند این کار، چیزی نیست.

وی با بیان اینکه حس خادمی برای شهدا را نمی توان وصف کرد باید آن را لمس کرد، بیان می کند: راهیان نور از اسمش مشخص است یعنی به سمت نور، وقتی یک بار به اینجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسی که برای درک آن باید «خادم الشهدا» باشی

حسی که برای درک آن باید «خادم الشهدا» باشی