مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 14:082023-03-12اقتصادي

کاهش 15 درصدی وقوع جرائم سایبری در همدان/ کشف 324 میلیارد تومان کالای قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مقابله با سرقت قاطع هستیم و همه باید پای کار بیایند تا شاهد کاهش این پدیده باشیم افزود: مردم هم بخشی از کار را بر عهده گیرند و در عمل به هشدارهای پلیسی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های فراجا در سال جدید کنترل سرقت و مبارزه قاطع با سارقان است گفت: در ایام نوروز پیشگیری از سرقت نیز مهم است که توجه به هشدارهای پلیسی نظیر بستن در منازل به ویژه بالکن ها، روشن کردن چراغ ها و.

باید مدنظر باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه میزان کشفیات کالا در استان طی سال جاری 324 میلیارد تومان بوده است گفت: ارزش ریالی 18 فقره از پرونده ها بیش از یکصد میلیون تومان بوده است.

کشف سه باند داخلی سرقت خودرو وی به کشف صد درصدی جرایم خشن اشاره کرد و گفت: کشف سه باند داخلی سرقت خودرو و کشف 87 سرقت و دستگیری 11 از دیگر اقدامات بوده است.

امیری با اشاره به اینکه امسال 6.

5 تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه 24 درصد افزایش داشته است بیان کرد: 10 هزار و 652 عملیات پلیسی در حوزه مقابله با مواد مخدر انجام شده و 46 باند منهدم کردیم، بیش از 3 هزار نفر نیز دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی وقوع جرائم سایبری در همدان/ کشف 324 میلیارد تومان کالای قاچاق

کاهش 15 درصدی وقوع جرائم سایبری در همدان/ کشف 324 میلیارد تومان کالای قاچاق