مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 16:002023-03-18اجتماعي

اسکان حدود 54 هزار مسافر در مدارس فارس


دبیر کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر فارس اعلام کرد که تا صبح شنبه 27 اسفند، بالغ بر 54 هزار مسافر در مدارس و دیگر اماکن تحت پوشش آن اداره کل در این استان اسکان داده شده اند.

- ایسنا/فارس دبیر کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر فارس اعلام کرد که تا صبح شنبه 27 اسفند، بالغ بر 54 هزار مسافر در مدارس و دیگر اماکن تحت پوشش آن اداره کل در این استان اسکان داده شده اند.

حسنعلی محمدی شنبه 27 اسفند در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس گفت: این اولین بار است که آموزش و پرورش به عنوان مسئول کمیته اسکان مسافران انتخاب شده است، گفت: فارس در بین استان های کشور بیشترین مکان را به اسکان مسافران تخصیص داده است و با اختلاف زیادی در صدر قرار دارد.

دبیر کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس گفت: تا صبح روز شنبه 27 اسفند ماه بیش از 19 هزار مسافر نوروزی در قالب 5 هزار 490 خانواده و 53 هزار 805 نفر روز در مدارس واماکن وابسته به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش و رییس کمیته اسکان نیز با بیان اینکه نظارت مستمر از مدارس و اماکن اسکان مهمانان نوروزی در این استان روزانه انجام می شود، گفت: پیوست فرهنگی در فرآیند اسکان مسافرین امری بسیار ضروری است که باید به جدیت به آن پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان حدود 54 هزار مسافر در مدارس فارس

اسکان حدود 54 هزار مسافر در مدارس فارس