مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 23:202023-03-14اقتصادي

وضعیت مطلوب زنجانی ها در حوزه مسکن ملی


زنجان از وضعیت خوبی در زمینه مسکن ملی برخوردار است.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: زنجان از وضعیت خوبی در زمینه مسکن ملی برخوردار است.

محسن افشارچی عصر امروز (23 اسفندماه) در حاشیه بازدید از پروژه های مسکن ملی در زنجان، اظهار کرد: در حوزه حرکت در مسکن ملی، زنجان وضعیت خوبی در کشور دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه از کل کشور در این حوزه جلوتر هستیم، مشکلات استان در این حوزه بیشتر است، تاکید کرد: این پروژه ها ترکیبی از وام بانکی و آورده مردم است و هر جایی که آورده مردم خوب بوده به نسبت پیشرفت پروژه نیز زیاد است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در حوزه وام های بانکی نیز زنجان وضعیت خوبی دارد، متذکر شد: وضعیت خوب را باید خوب نگه داریم که برای تحقق این موضوع نیز شخصا به وضعیت پیشرفت پروژه ها نظارت خواهم کرد.

افشارچی با اشاره به اینکه با توجه به سردی هوا سه ماه فصل کاری نداشتیم، تاکید کرد: با مساعد شدن هوا انتظار داریم سرعت کارهای مربوط به پروژه در اسفندماه افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با یادآوری اینکه بسیاری از پیمان کاران مصالح خود را خریداری کرده اند، بیان کرد: همه پیمان کارها صورت وضعیت دارند که باید تسویه شود که در این راستا هم با بانک برای کمک صحبت خواهیم کرد و هم از مردم انتظار کمک داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب زنجانی ها در حوزه مسکن ملی

وضعیت مطلوب زنجانی ها در حوزه مسکن ملی