مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 15:302023-03-13سياسي

تجلیل از 220 خانواده شهدای قرچک بمناسبت روز شهدا


همزمان با 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، از 220 خانواده شهید قرچک توسط مسؤولان شهرستان تجلیل و تکریم بعمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، همزمان با 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، دیدار مسئولان شهرستان قرچک با خانواده معزز شهدا با حضور در منزل شهیدان انجام شد، همچنین صبح امروز طی مراسمی در سالن اجتماعات فرمانداری، از 220 خانواده شهید قرچک، تجلیل و تکریم بعمل آمد.

    علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک در مراسم تکریم خانواده معظم شهدا اظهار کرد: 22 اسفند به فرمان ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به منظور تجلیل و تکریم از خانواده شهدا نامگذاری شد، 22 اسفند رمز جاودانگی جمهوری اسلامی ایران بوده و است.

وی گفت: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است، باید همواره قدردان شهدا باشیم، باید از پدران و مادران شهدا تجلیل و تکریم کنیم، مسوولان وظیفه دارند جایگاه والای شهدا را به نسل جدید تبیین کنند.

فرماندار قرچک افزود: خانواده شهدا از مسوولان طلب مادی ندارند، با نگاه به وصیت نامه شهدا می توانیم ببینیم که شهدا ولایت مدار و در خط ولایت بودند.

وی افزود: با توجه به گزارشات ارائه شده توسط مسوولان در استان تهران، بنیاد شهید شهرستان وضعیت مطلوب دارد، در دولت سیزدهم ترویج فرهنگ و ایثار شهادت در شهرستان قرچک باید به نحو احسن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 220 خانواده شهدای قرچک بمناسبت روز شهدا

تجلیل از 220 خانواده شهدای قرچک بمناسبت روز شهدا