مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 11:252023-03-14سياسي

4واحد نیروگاه خورشیدی 5کیلوواتی در روستای اوشندل هشترود افتتاح شد


مراسم افتتاح 4 واحد نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با همکاری بسیج سازندگی سپاه عاشورا و وزارت نیرو در روستای اوشندل هشترود بر گزار شد.

- تبریز- مراسم افتتاح 4 واحد نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با همکاری بسیج سازندگی سپاه عاشورا و وزارت نیرو در روستای اوشندل هشترود بر گزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی ملامهدی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی صبح امروز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: تعداد 2000 نیروگاه خورشیدی 5 کیلو واتی برای استان در نظر گرفته شده و تلاش خواهیم کرد که تا 6 ماهه اول سال 1402 نزدیک به 600 طرح نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی را اجرایی کنیم.

وی هدف از این کار را حمایت از محرومان و نیازمندان عنوان کرد و افزود: با نصب این نیروگاه ها در روستاها و مناطق محروم، هم نیاز به برق مصرفی کمتر می شود و هم شخص می تواند برق تولیدی خود را به فروش برساند و درآمد زایی و کمک مالی خوبی به ولی نعمتان عزیز می باشد.

ملأ مهدی در ادامه به پرداخت 47 میلیارد تومان وام خود اشتغالی در سال جاری به مددجویان کمیته امداد امام (ره) شهرستان هشترود خبر داد و افزود: با این مبلغ تسهیلات بانکی که در طول سال 1401 پرداخت شده است تعداد 876 نفر از مدد جویان این شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4واحد نیروگاه خورشیدی 5کیلوواتی در روستای اوشندل هشترود افتتاح شد

4واحد نیروگاه خورشیدی 5کیلوواتی در روستای اوشندل هشترود افتتاح شد