مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 23:252023-03-02ورزشي

10 هزار سالن دولتی برای جشن ازدواج جوانان در کشور شناسایی شد


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از شناسایی 10 هزار سالن دولتی در کشور برای برگزاری جشن ازدواج در راستای اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله اسدی، شامگاه پنجشنبه در پنجاه و ششمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس یکی از بندهای قانون تسهیل ازدواج جوانان، دستگاه های دولتی باید 20 درصد از اماکن خود را در اختیار مراسم ازدواج جوانان قرار دهند که این موضوع با امضای رییس جمهور به استان ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه نحوه استفاده از این سالن ها بستگی به شرایط شهرستان های مختلف دارد، اظهار کرد: استفاده از سالن ها و اماکن دولتی برای برگزاری جشن ازدواج جوانان در پنج استان آغاز شده و امید است به زودی این اتفاق در اصفهان هم بیافتد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش خاطرنشان کرد: اگر قانون تسهیل ازدواج جوانان در 17 سال پیش اجرا شده بود، بسیاری از مشکلات امروز را در این زمینه نداشتیم اما این موضوع روی زمین مانده بود تا اینکه آیت الله رییسی دستور احیای آن را صادر کردند.

اسدی با اشاره به اینکه برخی از بندهای این قانون با مسائل مالی مواجه بود، اضافه کرد: به این منظور کمیته ساماندهی امور جوانان در استان ها و شهرستان ها تشکیل شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار سالن دولتی برای جشن ازدواج جوانان در کشور شناسایی شد

10 هزار سالن دولتی برای جشن ازدواج جوانان در کشور شناسایی شد