مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 20:152023-03-20سياسي

عطریانفر: سکوت اصلاح طلبان ناخواسته اجباری است


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می گوید: در حال حاضر انقدر شرایط نا معقول و نگران کننده است که چهره های اصول گرای منطقی و معتدل هم نسبت به سیاست های حاکم موضع منفی دارند و منتقد قدرت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از منیبان، محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی، در واکنش به اینکه بسیاری بر این باور هستند که اصلاح طلبان سکوت کردند این سکوت خود خواسته است یا اجباری؟ گفت: واقعیت این که سکوت آنها ناخواسته اجباری است.

جامعه سیاسی کشور در نگاه اول این انتظار را از اصلاح طلبان دارد که در رابطه با حوادث اجتماعی الزاما اظهارنظر کنند.

در مقدمه، چنین انتظاری را باید روشن کرد که این توقع آیا از سازمان و نهاد سیاسیِ مخاطب مدنظراست یا از فرد نیروهای وفادار و یاحداقل از چهره های شاخص تابعه احزاب؟    او افزود: به نظر می رسد نقدی که نسبت به سکوت اصلاح طلبان وجود دارد عمدتا به سازمان های تشکیلاتی انها برمی گردد.

در مقام تعلیل، توجیه و یا دفاع از چنین سکوتی ابتدا باید بررسی کرد آیا قدرت حاکم این امکان و فرصت را با همه ظرفیت ها و اختیارات قانونیِ لازم فرضا به سازمان سیاسی مورد نظر (اصلاح طلب) در کشور داده است که در برابر نشیب و فراز سیاسی جاری از خود موضع و یا واکنشی داشته باشد تا اگر در برابر انجام این وظیفه تخطی داشت، او را به محک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطریانفر: سکوت اصلاح طلبان ناخواسته اجباری است

عطریانفر: سکوت اصلاح طلبان ناخواسته اجباری است