مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 14:552023-03-13سياسي

آرامش کشور مدیون خون پاک شهیدان است


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهرگفت: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در بهترین وضعیت امنیتی به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان بهمیاری ظهر دوشنبه در آیین بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج حسن تهرانی مقدم، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: شهدا ضمانت کننده امنیت، آرامش و آسایش مردم در جوامع بشری هستند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر و آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) اضافه کرد: در شرایطی که در اقصی نقاط عالم و منطقه، مسئله امنیت یک حلقه مفقوده محسوب می شود، جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای دفاع مقدس در بهترین وضعیت امنیتی به سر می برد.

یاد و خاطره شهدای نباید فراموش شود امام جماعت آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) در این مراسم گفت: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده های معظم آنها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام عیسی راستگو افزود: از این رو برگزاری بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش کشور مدیون خون پاک شهیدان است

آرامش کشور مدیون خون پاک شهیدان است