مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 17:402023-03-09اقتصادي

تولید و عرضه 30 هزار تن بادام زمینی در پارس آباد


فرماندار شهرستان پارس آباد از تولید و عرضه 30 هزار تن بادام زمینی مرغوب در شهرستان پارس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر جهان بین عصر پنجشنبه در جریان بازدید از کارگاه های فرآوری و برشته بادام زمینی در پارس آباد اظهار کرد: امسال میزان تولید بادام زمینی در این شهرستان 30 هزار تن بوده که با کیفیت بالا این محصول تولید و روانه بازار مصرف شده است.

وی تصریح کرد: در روزهای پایانی سال و نزدیک عید کارگاه های فرآوری و برشته این محصول فعالیت خود را از سر گرفتند تا با تلاش چهار هزار نفر کیفی ترین محصول آماده ارائه به بازار شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: هشت هزار هکتار از اراضی شهرستان پارس آباد به زیر کشت بادام زمینی رفته بود که 2 هزار هکتار آن کشت دوم و 6 هزار هکتار نیز به عنوان کشت اول برای تولید بادام زمینی اختصاص یافته بود.

جهان بین به فعالیت 93 کارخانه مدرن فرآوری و برشته کردن بادام زمینی اشاره کرد و افزود: در آستانه عید نوروز حجم بالایی از سفارشی را در این کارگاه ها شاهد هستیم تا محصول با کیفیت مرغوب تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قرار است پنج هزار تن محصول بعد از فرآوری و برشته سازی به صورت آجیل روانه بازار مصرف شود تا مردم در این ایام از این محصول استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و عرضه 30 هزار تن بادام زمینی در پارس آباد

تولید و عرضه 30 هزار تن بادام زمینی در پارس آباد