مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 22:352023-03-10ورزشي

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دوراهک برگزار شد


همزمان با ایام پر خیر و برکت ماه مبارک شعبان، همایش بزرگ پیاده ‎ روی خانوادگی با مشارکت مردم ولایی و ورزش دوست شهر دوراهک شهرستان دیر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دوراهک عصر جمعه با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان شهرستان دیر و همچنین نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان دیر از شهدای گمنام این شهر تا امامزاده محمد این شهر برگزار شد.

شهردار دوراهک در این مراسم گفت: شورای اسلامی و شهرداری دوراهک در کنار همه فعالیت های عمرانی خود نگاه ویژه ای به فعالیت های فرهنگی، ورزشی، و مذهبی دارد و همواره در این راه نیز اقدامات بسیار ارزشمندی در کنار سایر دستگاه ها انجام داده است.

حسین محمدی با تاکید بر حمایت از مشاغل خانگی به ویژه حمایت بانوان شاغل در شهر دوراهک تصریح کرد: امروز به همت و اراده جوانان ورزشکار و علمی دوراهکی این شهر در سطح کشور دارای مقام های بسیار ارزشمندی از جمله مقام سوم کاراته بانوان کشور و حضور یک فوتبالیست همشهری در تیم امید پارس جنوبی است که باعث افتخار برای استان و دوراهک خواهند بود.

محمدی اظهار داشت: آینده دوراهک توسط فرزندانی ساخته خواهد شد که دارای اراده ای قوی و با نشاط باشند و در این راه شهرداری و شورای اسلامی در کنار جوانان شهر از آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دوراهک برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دوراهک برگزار شد