مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 19:202023-03-06سياسي

ذوالنوری: مسیر حرکت جهاد دانشگاهی با اتکاء بر خودباوری بوده است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مسیری که جهاد دانشگاهی طی می کند در مسیر اتکاء بر خودباوری است و امیدواریم بتواند در عرصه های مختلف تکنولوژی و زیرساخت ها نیز این روند را گسترش دهد.

- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مسیری که جهاد دانشگاهی طی می کند در مسیر اتکاء بر خودباوری است و امیدواریم بتواند در عرصه های مختلف تکنولوژی و زیرساخت ها نیز این روند را گسترش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری امروز (دوشنبه- 15 اسفند) ضمن بازدید از نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی که امروز 15 اسفندماه انجام شد، اظهار کرد: البته این نمایشگاه نمی تواند یک نمونه کامل از فعالیت های چند ده ساله جهاد دانشگاهی باشد که تقریبا همزاد انقلاب اسلامی است، زیرا محیط محدود است و فضا فضای قابل توجهی نیست که بتواند تمام فعالیت های این نهاد را منعکس کند، اما این نمایشگاه مشت نمونه خروار است که الحمدالله کارهای خیلی خوبی ارائه شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: از کارهای ارائه شده در این نمایشگاه در زمینه مسائل سخت افزاری، صنعت، مسائل نرم فزاری، قرآنی، علوم انسانی، فرهنگی و مسائل اطلاع رسانی و زیرساختی مانند کارهایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: مسیر حرکت جهاد دانشگاهی با اتکاء بر خودباوری بوده است

ذوالنوری: مسیر حرکت جهاد دانشگاهی با اتکاء بر خودباوری بوده است