مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 23:452023-03-04پزشكي

تکذیب فوت بانوی دلیجانی به علت مسمومیت/علت فوت، کرونا بوده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: دانش آموزان محلاتی با حال عمومی خوب مرخص شده اند و هیچ علائمی از مسمومیت در آنها مشاهده نشد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: دانش آموزان محلاتی با حال عمومی خوب مرخص شده اند و هیچ علائمی از مسمومیت در آنها مشاهده نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا امانی اظهار کرد: مرحومه ساناز جمشیدی، 32 ساله، هفته گذشته دو بار با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه کرده و دو شب پیش فوت می کند و نتیجه تست کرونای وی نیز مثبت اعلام شده است.

وی در ارتباط با موضوع دانش آموزان محلاتی افزود: تمام این دانش آموزان با حال عمومی خوب مرخص شده اند و هیچ علائمی از مسمومیت در آنها مشاهده نشده است.

نتیجه تمام آزمایشات نیز طبیعی بود.

امانی که در گفت و گوی تلویزیونی سخن می گفت، تصریح کرد: دشمن با انجام عملیات روانی سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه از طریق انتشار اخبار کذب در بین والدین دارد، بر این اساس از مردم درخواست می شود اخبار درست را از طریق کانال ها و مراجع رسمی دریافت کرده و به شایعات کانال های معاند توجه نکنند.

رسول شبانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان نیز گفت: پیرو شایعات مطرح شده در فضای مجازی و رسانه های معاند مبنی بر فوت خانم ساناز جمشیدی و انتشار اخباری مبنی بر دانش آموز بودن وی، نکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب فوت بانوی دلیجانی به علت مسمومیت/علت فوت، کرونا بوده است

تکذیب فوت بانوی دلیجانی به علت مسمومیت/علت فوت، کرونا بوده است