مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 13:502023-03-14سياسي

خدمت رسانی 54 پایگاه و پست هلال احمر خراسان جنوبی در طرح نوروزی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تمام ظرفیت هلال احمر با 54 پایگاه امداد نجات و پست نوروزی آماده امدادرسانی به حوادث احتمالی در نوروز 1402 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ محمد علی کاوسی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش رو بودن سال جدید بیان کرد: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در راستای ترویج سفر ایمن، تسریع در اقدامات پیشگیرانه، امدادرسانی و پاسخ به مطالبه های شهروندان با استفاده از ظرفیت جوانان در تعطیلات نوروزی برنامه هایی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی شریان و محل عبور استان های بزرگی اعم از جنوب و جنوب شرق کشور است بنابراین محورهایی پر تردد در ایام تعطیلات نوروزی خواهیم داشت، افزود: کاهش تصادفات جاده ای نیازمند توجه مردم به ویژه رانندگان در مسیر محورها است.

کاوسی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ایام نوروز، اظهار کرد: طرح خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با هدف کمک به انجام سفری ایمن، کمک به آسایش و آرامش مسافران از طریق اطلاع رسانی نسبت به وضعیت راه ها و مقاصد سفر اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت داوطلبان هلال احمر، در کنار توصیه های ایمنی، پتانسیل های گردشگری به مسافران نوروزی معرفی می شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ نوع دوستی و مهرورزی بین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 54 پایگاه و پست هلال احمر خراسان جنوبی در طرح نوروزی

خدمت رسانی 54 پایگاه و پست هلال احمر خراسان جنوبی در طرح نوروزی