مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 14:312023-03-06اقتصادي

یک میلیون نهال در شهرستان دیر تولید می شود


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری دیر گفت: در راستای طرح نهضت ملی کاشت یک میلیارد نهال در کل کشور سهم شهرستان دیر سالانه یک میلیون نهال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخلیل دوراهکی ظهر دوشنبه در مراسم روز درختکاری در دبیرستان حجاب دیر، اظهار داشت: منابع طبیعی و آبخیزداری برنامه هایی در این هفته دارد که بیشتر فرهنگ سازی، و اهمیت محیط زیست، کمک به فضای سبز جامعه و محیط زیست و توسعه جنگل ها و مراتع کشور است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیر افزود: امسال هم دولت مردمی ایران قوی با شعار درخت برای زندگی طرح نهضت ملی و مردمی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور را مطرح کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح که در یک پویش جهانی برای حفظ کره خاکی از مسائل زیست محیطی است که جهان با آن مواجه است.

دوراهکی گفت: کشورهای جهان بر اساس کربنی که تولید می کنند برای تبدیل کربن باید تعهدات خود در قبال محیط زیست انجام دهند که در برخی کشورها و کشورهای همسایه در کاشت درخت اقداماتی انجام گرفته است.

وی با اشاره به طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال در چهار سال در کشور، یادآور شد: طبق این طرح سالانه باید 250 میلیون نهال در کشور تولید و به کمک مردم و نهادها کاشته شود که سهم استان بوشهر سالانه تولید و کاشت 36 میلیون و شهرستان دیر یک میلیون نهال تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون نهال در شهرستان دیر تولید می شود

یک میلیون نهال در شهرستان دیر تولید می شود