مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 14:102023-03-14اجتماعي

برگزاری سومین برنامه نهال کاری بیابان های نوش آباد


آگاهی بخشی به مردم مهم ترین راهکار حفظ محیط زیست است که می تواند در قالب برنامه های فرهنگی و ورزش به مناسبت های مختلف و با حضور شهروندان در جامعه اجرا شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: آگاهی بخشی به مردم مهم ترین راهکار حفظ محیط زیست است که می تواند در قالب برنامه های فرهنگی و ورزش به مناسبت های مختلف و با حضور شهروندان در جامعه اجرا شود.

عباس ارغوانی، امروز(سه شنبه، 23 اسفند) در سومین برنامه احیای طبیعت و نهال کاری بیابان های اطراف نوش آباد، اظهار کرد: اگر مصرف بهینه انرژی به مردم، آموزش داده شده و رعایت شود، معضلات زیست محیطی کاهش پیدا می کند و به اقتصاد خانواده کمک می شود.

وی افزود: صرفه جویی در انرژی را می توان با انجام کارهای کوچک و تغییرات ساده در سبک زندگی تحقق بخشید که یکی از آنها کاشت درخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به سوم فروردین روز جهانی هواشناسی، گفت: اطلاعات هواشناسی اگر مورد توجه شهروندان و برنامه ریزان قرار بگیرد بسیاری از مشکلات زیست محیطی کاسته می شود که مهم ترین آنها کاهش آلودگی هواست که به سلامت و مردم ارتباط پیدا می کند.

وی تصریح کرد: هواشناسی تنها پیش بینی وضعیت هوا نیست و در واقع فعالیتی علمی، تخصصی، گسترده و اثرگذار در بسیاری از بخش های زیربنایی و عمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین برنامه نهال کاری بیابان های نوش آباد

برگزاری سومین برنامه نهال کاری بیابان های نوش آباد