مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 13:152023-03-06سياسي

مغازه فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز در بیرجند پلمپ می شود


دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: مغازه هایی که اقدام به ساخت و فروش مواد محترقه غیر مجاز کنند، طبق قانون پلمپ می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی نسایی زهان ظهر دوشنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: در برخی مسائل مدیران ما یا قانون را نمی دانند و یا به قانون عمل نمی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان با بیان اینکه اگر به قانون عمل می شد چه نیازی به برگزاری این همه جلسه است، افزود: این در حالی است که وظایف همه ما از دادستان تا سایر مدیران و مسئولان در قوانین و آیین نامه ها مشخص شده است.

نسایی زهان با اشاره به تدبیر در مورد مراسم چهارشنبه آخر سال ادامه داد: ما با شادی و تفریح جوانان و مردم مخالف نیستیم ولی نباید به بهانه شادی در جامعه بی نظمی، اخلال و ناامنی ایجاد و سلامت جسم مردم را به خطر انداخت.

وی گفت: موتورسیکلت ها و خودروهایی که اقدام به پرتاب مواد محترقه کرده و موجب آسیب به مردم شوند وسایل نقلیه آنان تا پانزدهم فروردین 1402 توقیف می شود.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند یادآور شد: مغازه هایی که اقدام به ساخت و فروش مواد محترقه غیر مجاز کنند، طبق قانون پلمپ می شوند.

نسایی زهان با درخواست از مردم در کاهش آسیب های چهارشنبه آخر سال گفت: رسانه های جمعی، فضای مجازی و خانواده ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغازه فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز در بیرجند پلمپ می شود

مغازه فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز در بیرجند پلمپ می شود