مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 22:492023-03-16ورزشي

ابربازی ها، ویژه برنامه نوروزی یزد در عید 1402


معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: به منظور ایجاد نشاط عمومی ویژه برنامه «ابربازی ها» برای سرگرمی شهروندان و تجدید برخی خاطرات قدیمی در ایام عید 1402 در سطح شهر یزد اجرا می شود.

- محمدرضا ربانی، معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، با تشریح برنامه های ورزشی تدارک دیده شده این سازمان جهت ایام نوروز 1402، از مهمترین این برنامه ها را برگزاری اَبَربازی ها و بازیهای رومیزی در بوستانها و پارکهای شهر یزد برای ایجاد فضایی شاد و سرگرم کننده جهت شهروندان و مسافران نوروزی ذکر کرد.

وی در مورد اَبَربازی های نوروزی در یزد افزود: این بازی ها در قالب 18 نوع بازی روی میزهای 90 در 90 سانتی متری در دو پارک غدیر و آزادگان برگزار خواهد شد که از جمله این بازی ها که برخی نوستالژیک و برخی فکری و گروهی است می توان به شطرنج، مارو پله، دالون، پنتاگو و دیگر بازیهای فکری اشاره کرد.

ربانی اعلام کرد: این بازیها طی روزهای 27 اسفند تا پنجم فروردین ماه در پارک غدیر و از ششم تا دوازدهم فرودین ماه در پارک آزادکان برگزار خواهد شد تا از این طریق بتوان مناطق مختلف شهر را پوشش داد.

وی گفت: به منظور آموزش رایگان این بازی ها نیز برخی از مربیان در این پارکها حضور خواهند داشت تا به شهروندان و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابربازی ها، ویژه برنامه نوروزی یزد در عید 1402

ابربازی ها، ویژه برنامه نوروزی یزد در عید 1402