مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 18:122023-03-06سياسي

دادستان کل کشور: تکریم ارباب رجوع یکی از مؤلفه های مهم اجرای عدالت است


دادستان کل کشور با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از مؤلفه های مهم اجرای عدالت است، گفت: همگی وظیفه داریم مردمدار بوده و در خدمت آنان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری و دادسرای شهرستان نجف آباد اظهار داشت: قضاوت یک شغل نیست و یک مسؤولیت و تکلیف است و باید با این نگاه وارد این جایگاه شد.

وی تصریح کرد: همه ما ملزم به رعایت قانون و اجرای عدالت هستیم و قاضی عادل کسی است که بر اساس حق، موازین اسلام و قانون عمل می کند.

منتظری با اشاره به اینکه عادل بودن قوه قضاییه در مرحله اول به عدالت قضات و بعد سایر کارکنان برمی گردد، افزود: در شرع مقدس اسلام یکی از شرایط اساسی قاضی، عدالت است که اگر عدالت نباشد اصلا نمی تواند قضاوت کند، در حالی که شرط تصدی بسیاری از مشاغل و مسؤولیت های دیگر عدالت نیست.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از مؤلفه های مهم اجرای عدالت است، در این خصوص همه باید بدانیم که ما وظیفه داریم مردمدار بوده و در خدمت آنان باشیم.

وی عنوان کرد: خدمتگزاری به مردم وظیفه و تکلیفی بسیار سنگین است و امروز همه ما باید به گونه ای رفتار و اقدام کنیم که مردم از نظام و انقلاب اسلامی دلسرد نباشند و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: تکریم ارباب رجوع یکی از مؤلفه های مهم اجرای عدالت است

دادستان کل کشور: تکریم ارباب رجوع یکی از مؤلفه های مهم اجرای عدالت است