مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 12:452023-03-20سياسي

4 تفرجگاه مهم گرگان کدامند؟


شهر گرگان و استرآباد قدیم که مرکز استان گلستان است یکی از مهمترین شهرهای مقصد گردشگری در شمال کشور بوده که زیرساخت های طبیعی، تاریخی و گردشگری بی شماری دارد.

- ایسنا/گلستان شهر گرگان و "استرآباد قدیم" که مرکز استان گلستان است یکی از مهمترین شهرهای مقصد گردشگری در شمال کشور بوده که زیرساخت های طبیعی، تاریخی و گردشگری بی شماری دارد.

آنچه امروزه بیش از هر چیز مورد توجه گردشگران این شهر قرار دارد پارک ها و تفرجگاه های طبیعی و غیرطبیعی است که در طول سال و به خصوص ایام نوروز از آن بهره مند می شوند.

کمتر طبیعت دوستی در کشور و اقصی نقاط جهان وجود دارد که پارک های جنگلی ناهارخوران و النگدره و بوستان ملت و پارک شهر را در گرگان نشناسد.

با آغاز فصل بهار این مناطق در تمایز کامل با دیگر مناطق کشور سیمایی متفاوت به خود می گیرند که طبیعت بی نظیر آنها طراوت و شادابی منحصر به فردی را به طبیعت دوستان منتقل می کند.

پارک جنگلی ناهارخوران پارک جنگلی ناهارخوران یکی از بی نظیرترین پارک های شمال کشور و جنگل های هیرکانی با آب و هوایی مطبوع بوده که به دلیل واقع شدن در مسیر جنوب شهر گرگان به روستای تاریخی و آبشار دوقلوی زیارت زبانزد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 تفرجگاه مهم گرگان کدامند؟

4 تفرجگاه مهم گرگان کدامند؟