مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 08:402023-03-14سياسي

ابهام در فرآیند رسیدگی به اعتراض معلمان به رتبه بندی


در حالی که عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از باقی ماندن 12 همت از بودجه رتبه بندی خبر داده است ولی معلوم نیست بودجه باقی مانده، کفاف رسیدگی به اعتراض معلمان را می دهد یا خیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر روز گذشته بود که برای اولین بار اعلام شد احکام قطعی رتبه بندی برای همه معلمان صادر شده است.

صادق ستاری فرد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حاشیه آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان با اشاره به اینکه احکام قطعی رتبه بندی همه معلمان صادر شده است گفت: از روزی که معلمان رتبه خود را در سامانه مشاهده کنند 10 روز فرصت دارند تا اعتراضات خود را ثبت کنند.

ستاری فرد در جلسه روز گذشته صراحتاً تأیید کرد که حدود 31 درصد از فرهنگیان نسبت به رتبه بندی خود اعتراض دارند.

بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش فرهنگیانی که پیش از این اطلاعات خود را در سامانه رتبه بندی ثبت کرده و پس از مشاهده نتیجه رتبه بندی، از رتبه خود ناراضی هستند؛ می توانند درخواست بررسی مجدد رتبه را در سامانه اعتراض به رتبه بندی معلمان که در پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ایجاد شده است؛ ثبت نمایند.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی رسیدگی به اعتراضات را در این سامانه بر عهده دارد همچنین اعتراض به رتبه بندی معلمان مربوط به سنوات ضمن خدمت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در فرآیند رسیدگی به اعتراض معلمان به رتبه بندی

ابهام در فرآیند رسیدگی به اعتراض معلمان به رتبه بندی