مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 10:052023-03-14سياسي

طرح تفضیلی شهر بندرعباس سبب توسعه شهر خواهد شد


تصویب طرح تفضیلی شهر بندرعباس اقدام خوبی برای شهر محسوب می شود که منشا خیر و توسعه خواهد بود.

- ایسنا/هرمزگان شهردار بندرعباس گفت: تصویب طرح تفضیلی شهر بندرعباس اقدام خوبی برای شهر محسوب می شود که منشا خیر و توسعه خواهد بود.

مهدی نوبانی صبح امروز (23 اسفندماه) در جلسه بازنگری طرح تفضیلی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم برای توسعه هر شهری داشتن طرح تفصیلی برای آن شهر است، بیان کرد: از آنجایی که طرح تفضیلی شهر بندرعباس از مهمترین عوامل توسعه شهر محسوب می شود این طرح سند توسعه شهر و طبق آن رفتارهای مدیریت شهری در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ترسیم می شود که باید بر اساس آن برای عمران و آبادانی یک شهر تلاش کرد.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر بندرعباس مصوب سال 1369 بوده و این طرح از موارد معطل مانده از سال 1379 تاکنون بود و از سال 1392 بازنگری آن دوباره شروع شده که پس از پیگیری های فراوان شهرداری، شورای اسلامی شهر بندرعباس، استانداری هرمزگان و راه و شهرسازی و شورای عالی معماری و شهرسازی مورد تصویب قرار گرفت.

نوبانی بیان کرد: دراین طرح، بسیاری از مغایرت کاربری های اراضی و معابر که در طی سال های گذشته به دلایل مختلف قابل انجام نبوده و حقوق مالکانه افراد در نظر گرفته نشده بود مورد بازنگری صورت گرفت و امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفضیلی شهر بندرعباس سبب توسعه شهر خواهد شد

طرح تفضیلی شهر بندرعباس سبب توسعه شهر خواهد شد