مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 08:302023-03-06فرهنگي

افتتاح دفتر بنیاد علمی، فرهنگی سیدجمال الدین اسدآبای 18 اسفندماه


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از افتتاح دفتر بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی در تاریخ 18 اسفندماه مصادف با سالروز بزرگداشت این بیدارگر مشرق زمین خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از افتتاح دفتر بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی در تاریخ 18 اسفندماه مصادف با سالروز بزرگداشت این بیدارگر مشرق زمین خبر داد.

رضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با راه اندازی این بنیاد علمی، فرهنگی هر ساله در بودجه کشور برای آن اعتبار لحاظ خواهد شد و با اختصاص ردیف اعتباری، این بنیاد می تواند با برنامه های مختلف فرهنگی، نکوداشت ها، کارهای پژوهشی در راستای شناساندن و معرفی شخصیت بزرگ سیدجمال گام های مؤثرتری بردارد و به عنوان یکی از اتفاقات خوب بزرگداشت سیدجمال تنها به برگزاری یک برنامه سالگرد و کنگره محدود نشود.

وی راه اندازی بنیاد علمی، فرهنگی سیدجمال الدین اسدآبادی را یکی از مطالبات مهم چندین ساله شهروندان اسدآبادی دانست و افزود: این بنیاد دومین بنیاد فرهنگی، علمی بعد از بنیاد بوعلی سینا بوده که در سطح استان همدان در شهرستان اسدآباد شکل گرفته است.

قاسمی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی در 18 اسفندماه تصریح کرد: میهمان و سخنران ویژه امسال کنگره بزرگدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر بنیاد علمی، فرهنگی سیدجمال الدین اسدآبای 18 اسفندماه

افتتاح دفتر بنیاد علمی، فرهنگی سیدجمال الدین اسدآبای 18 اسفندماه