مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 19:302023-03-18اقتصادي

اتمام آواربرداری 1800 واحد مسکونی تخریبی در خوی


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از اتمام عملیات آواربرداری 1800 واحد تخریب شده در مناطق زلزله زده خوی خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از اتمام عملیات آواربرداری 1800 واحد تخریب شده در مناطق زلزله زده خوی خبرداد.

برزگر در گفت و گو با ایسنا افزود: عملا عملیات آواربرداری واحدهای تخریب شده با استقرار163 دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر دستگاه های خدمات رسان استان به اتمام رسید و طی چند روز آینده در حال لکه گیری این عملیات در منطقه هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به تامین مصالح ساختمانی از جمله میلگرد و سیمان رایگان ، اسکلت های فلزی ، آجر و بلوک های سقفی همزمان با عملیات آواربرداری ، کار بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده خوی آغاز شده و تاکنون در 127 واحد مسکونی عملیات بتن ریزی فونداسیون به اتمام رسیده است.

برزگر تصریح کرد: همچنین با نصب 49 اسکلت فلزی، عملیات دیوارچینی و بتن ریزی سقف در مناطق روستایی آغاز شده و دیوارچینی 6 واحد مسکونی و اجرای سقف 3 واحد مسکونی در این مناطق به پایان رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: همچنین ابلاغ دستورکارهای تعمیرات در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به سرعت ادامه دارد و این دستورکارها تاکنون به 22 هزار و 897 واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام آواربرداری 1800 واحد مسکونی تخریبی در خوی

اتمام آواربرداری 1800 واحد مسکونی تخریبی در خوی