مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 20:452023-03-14سياسي

اعضای جهاد دانشگاهی مازندران با مادر شهید رسانه محمد حسن قریب دیدار کردند


با هدف گرامیداشت روز شهید (22 اسفند) و در راستای اجرای طرح ملی ماندگاران صبور، رییس و اعضای جهاد دانشگاهی مازندران با خانواده شهید رسانه محمد حسن قریب طزره در شهرستان نکا دیدار کردند.

- ایسنا/مازندران با هدف گرامیداشت روز شهید (22 اسفند) و در راستای اجرای طرح ملی ماندگاران صبور، رییس و اعضای جهاد دانشگاهی مازندران با خانواده شهید رسانه محمد حسن قریب طزره در شهرستان نکا دیدار کردند.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران امروز در دیدار با مادر شهید خبرنگار ایسنا محمد حسن قریب طزره در نکا با اشاره به مقام والای شهدا و جایگاه رفیعشان در نزد خداوند گفت: روی گشاده، آغوش باز و مهمان نوازی مادر بزرگوار شهید قریب از همه صنوف، اقشار مختلف مردم و مسئولان، نشان دهنده عمق معرفت و شناخت آنها از دلدادگی همگانی به شهدا است.

شافعیان با اشاره به اینکه پیشرفت، توسعه آبادانی و ارائه خدمات به مردم در سایه امنیت ملی را مدیون جانفشانی شهدای عزیز و در ادامه راه آنها، بصیرت و صبر خانواده های معظم شهدا هستیم، اظهار کرد: این توفیق الهی همواره نصیب مسئولان و مردم بوده و قدردان آن هستند.

سید زینب تقوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران نیز در این دیدار که در راستای اجرای طرح ملی ماندگاران صبور و بزرگداشت شهدای جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد گفت: شهید مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای جهاد دانشگاهی مازندران با مادر شهید رسانه محمد حسن قریب دیدار کردند

اعضای جهاد دانشگاهی مازندران با مادر شهید رسانه محمد حسن قریب دیدار کردند