مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 11:222023-03-14ورزشي

لایحه نظام جامع باشگاه داری و سرباز قهرمان منتظر ورود به صحن مجلس


مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت 30 هزار باشگاه ورزشی در کشور، گفت: لایحه نظام جامع باشگاه داری و سرباز قهرمان منتظر ورود به صحن علنی مجلس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمدهادی لقمان پور صبح امروز در آیین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و مربیان هیأت بوکس مازندران به میزبانی این شهرستان، اظهار کرد: جوانان مازندرانی همیشه در میادین بین المللی و المپیک با کسب مدال های رنگارنگ باعث اهتزاز پرچم و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در دنیا می شوند.

وی افزود: هم اکنون دو لایحه مهم وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار دارد که چندین سال در حال بررسی و تحقیق بوده است.

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در بیان این دو لایحه تصریح کرد: نظام جامع باشگاه داری و بحث سرباز قهرمان از دو لایحه مهم در دست اقدام مجلس هستند، حدود 30 هزار باشگاه ورزشی در کشور وجود دارند که که مسائل کلیات و جزییات لایحه نظام جامع باشگاه داری در کمیسیون مربوطه به تصویب رسید و در نوبت ورود به صحن علنی مجلس قرار دارد.

لقمان پور با اشاره به اینکه از نمایندگان مجلس درخواست داریم تا با تلاش آنها هرچه زودتر این لایحه در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی برسد و به تأیید شورای نگهبان دربیاید، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه نظام جامع باشگاه داری و سرباز قهرمان منتظر ورود به صحن مجلس

لایحه نظام جامع باشگاه داری و سرباز قهرمان منتظر ورود به صحن مجلس