مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 11:052023-03-03ورزشي

رکورد عجیب والیبال جهان در لیگ ایران شکسته شد


بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های سری A دسته یک مردان ایران روز پنج شنبه 11 اسفند در سالن والیبال فدراسیون رکورد طولانی ترین مسابقه والیبال جهان را شکست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در نخستین دیدار تیم های چادر ملو اردکان و رازین پلیمر به مصاف هم رفتند، دیداری که اردکانی ها به دنبال کسب دومین پیروزی در مرحله نیمه نهایی بودند تا با کسب سهمیه لیگ برتر راهی دیدار فینال شوند.

در ست نخست شاگردان کامبیز یعقوبی در تیم چادرملو بازی را 25 بر 20 به نفع خود به پایان رساندند اما در ادامه این شاگردان وحید خورشیدی در رازین پلیمر بودند که به هر نحو ممکن بازی را به نفع خود پیش برده و این ست را 31 بر 29 به پایان رساندند.

در ست سوم اما به دلیل اشتباه سرمربی رازین پلیمر در ترکیب بازیکنان و حضور یک بازیکن اشتباهی در ارنج در حالی که دو تیم در امتیاز پنج با هم برابر بودند طبق اعلام داور تمامی امتیازاتی که رازین پلیمر با حضور آن بازیکن به دست آورده بود، حذف شد و نتایج 5 بر صفر به سود چادرملو به ثبت رسید تا این تیم با روحیه بهتر به بازی ادامه داده و 25 بر 20 رازین را شکست دهد.

ست چهارم که با سرویس رازین پلیمر آغاز شد نخستین پوئن را از آن چادرملو کرد و در ادامه دو تیم با امتیازاتی پایاپای پیش رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد عجیب والیبال جهان در لیگ ایران شکسته شد

رکورد عجیب والیبال جهان در لیگ ایران شکسته شد