مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 21:552023-03-16سياسي

ایجاد اشتغال مستقیم برای 500 نفر در پردیس فناوری صنایع معدنی خواف


رییس پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به تاسیس پردیس فناوری صنایع معدنی خواف در سه الی چهار ماه آینده گفت: پیش بینی ما این است که نزدیک به 70 شرکت در این پردیس مستقر شوند که در پی آن برای حدود 500 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به تاسیس پردیس فناوری صنایع معدنی خواف در سه الی چهار ماه آینده گفت: پیش بینی ما این است که نزدیک به 70 شرکت در این پردیس مستقر شوند که در پی آن برای حدود 500 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

مسعود میرزایی شهرابی عصر امروز، 25 اسفند، در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات ملی ستون ماکارونی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در پارک علم و فناوری خراسان آسیب شناسی کردیم و مشاهده شد که بیش از 90 درصد پارک های علم و فناوری ایران درگیر یکسری کارهای لوکس و غیرضروری هستند.

نتیجه این موضوع این است که تاثیر اقتصاد دانش بنیان بر تولید ناخالص داخلی در آمریکا 11 و این عدد در کره جنوبی بالای 40 درصد است اما در جمهوری اسلامی ایران تنها به 0.

3 درصد می رسد.

وی اضافه کرد: در استانی هستیم که سه نعمت داریم؛ یکی شهرستان خواف که به عسلویه شرق کشور معروف است؛ دیگری منطقه ویژه کشاورزی و صنایع غذایی و نعمت سوم وجود مرقد مطهر امام رضا(ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال مستقیم برای 500 نفر در پردیس فناوری صنایع معدنی خواف

ایجاد اشتغال مستقیم برای 500 نفر در پردیس فناوری صنایع معدنی خواف