مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 13:052023-03-08اقتصادي

مجلس درباره گرانی ارز به دولت هشدار داده بود


ما جلسات زیادی با مسئولان دولت برگزار کردیم و در همه این جلسات هشدارهای لازم را درباره گرانی ها و راهکارهای کنترل ارز به دولتمردان دادیم.

- علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به اظهار بی اطلاعی دولت از بسته ارزی و هشدارهای مجلس در خصوص مدیریت بازار ارز، گفت: امسال کمیسیون اقتصادی مجلس به طور میانگین ماهی یک جلسه با وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و دیگر مسئولان اقتصادی داشته است و ما در همه این جلسات هشدارهای لازم را درباره گرانی ها و راهکارهای کنترل ارز به دولتمردان دادیم.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رییس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه مجلس از یک ماه و نیم پیش شرایط را پیش بینی کرد و 40 روز قبل بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رییس جمهور ارائه شد، متذکر شد: بسته ارزی مورد نظر رییس مجلس همان پیشنهاداتی بود که کمیسیون اقتصادی مجلس برای کنترل بازار ارز داده بود و در صحن مجلس هم قرائت شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید شد سیاست های ناکارآمد ارزی گذشته مانند تعیین دستوری نرخ ارز نباید تکرار شود و ما برای بهبود وضعیت بازار ارز هم راهکارهایی دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس درباره گرانی ارز به دولت هشدار داده بود

مجلس درباره گرانی ارز به دولت هشدار داده بود