مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 15:002023-03-13سياسي

سن طلایی تشخیص اختلال اوتیسم 18 تا 24 ماه است


معاون توانبخشی بهزیستی مازندران با بیان این که سن طلایی تشخیص اختلال طیف اوتیسم 18 تا 24 ماه است، گفت: بهزیستی در حال حاضر به 250 فرد مبتلا به اوتیسم خدمات رسانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خامه ور ظهر دوشنبه در تور رسانه ای اداره کل بهزیستی استان مازندران با موضوع معرفی مراکز روزانه آموزشی و توانبخشی اختلال طیف اتیسم با بیان اینکه سازمان بهزیستی در حوزه معاونت توانبخشی به افراد دارای اختلال طیف اوتیسم خدمات آموزشی و توانبخشی ارائه می دهد، گفت: در استان مازندران 5 مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی مبتلایان به اختلال طیف اتیسم در شهرهای ساری، آمل، چالوس و بابل فعالیت می کنند و بهزیستی استان در حال بررسی پرونده های متقاضیان برای صدور مجوز این مراکز در شهرستان های شرق و غرب استان است.

وی با بیان اینکه این مراکز از ساعت 8 صبح الی 14 آماده ارائه خدمات به جامعه هدف می باشند، افزود: دروازه ورود هر فرد برای دریافت خدمات توانبخشی، کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت هر شهرستان در سطح استان می باشد که پس از تأیید به یکی از مراکز برای دریافت خدمات ارجاع داده می شوند.

دکتر خامه ور با تاکید بر اینکه کارکنان تخصصی این مراکز در دوره های آموزشی سازمان بهزیستی کشور شرکت و گواهی دریافت کردند، ادامه داد: در این مراکز علاوه بر ارائه خدمات توانبخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن طلایی تشخیص اختلال اوتیسم 18 تا 24 ماه است

سن طلایی تشخیص اختلال اوتیسم 18 تا 24 ماه است