مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-09ورزشي

موافقت رییس فدراسیون کشتی با میزبانی مازندران از مسابقات بین الملی کشتی


مازندران در سال جدید میزبان دو رویداد بین المللی کشتی با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان و حمایت فدراسیون کشتی، استان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،  سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی دیدار و گفت وگو کرد.

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریتی علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی، اظهار کرد: با این ظرفیت بالایی که در کشتی مازندران وجود دارد، در سال جدید به دنبال میزبانی رویداد بزرگ جهانی و بین المللی در استان مازندران هستیم.

وی گفت: مازندران مهد کشتی است و این رشته در رگ و ریشه تمام خانواده های مازندرانی چه در شهر و چه در روستا وجود دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران  خواستار میزبانی مازندران از رویدادهای مهم کشتی شد و افزود: این ظرفیت و این امکانات در استان مازندران وجود دارد تا در سال جدید پیش روی با کمک فدراسیون کشتی شاهد میزبانی مازندران از رویدادهای بین المللی باشیم.

  رییس فدراسیون کشتی در این دیدار به اهمیت کشتی مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران سرشار از استعداد است و باید توجه ویژه ای به این رشته داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت رییس فدراسیون کشتی با میزبانی مازندران از مسابقات بین الملی کشتی

موافقت رییس فدراسیون کشتی با میزبانی مازندران از مسابقات بین الملی کشتی