مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 10:402023-03-16اقتصادي

ثبت 6 پروژه سرمایه گذاری خارجی با 40 میلیون اعتبار در مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یمازندران گفت: در سال جاری شش طرح سرمایه گذاری خارجی با 40 میلیون دلار در استان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خیریان پور صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با اظهار اینکه بیش از دو هزار میلیارد تومان تسهیلات بند الف در استان تخصیص یافته است، گفت: 855 میلیارد تومان سرمایه درگردش در قالب مردمی سازی یارانه های نهاده های دام و طیور و شیلات در استان پرداخت شد واین استان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی با اظهار اینکه 693 میلیارد تومان در قالب بسته رونق تولید به استان اختصاص یافته است، گفت: 118 میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون در استان تخصیص داده شده است و در هفته دولت نیز 96 طرح تولیدی و اقتصادی با 698 میلیارد تومان و در دهه فجر نیز هزار و 803 طرح تولیدی با دو هزار و73 میلیارد تومان اعتبار در استان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه شش طرح سرمایه گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه گذاری با 40 میلیون دلار اعتبار ثبت شده است، گفت: در هفت همایش سرمایه گذاری در استان هزار و 193 فرصت سرمایه گذاری در استان با سرمایه 9 هزار و 593 میلیون یورو شناسایی شده است.

خیریان پور از مسئولان و دستگاه های اجرایی خواست تا برای تحقق فرصت های سرمایه گذاری پیگیری لازم را داشته باشند و ادامه داد: برای تحقق شعار دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 6 پروژه سرمایه گذاری خارجی با 40 میلیون اعتبار در مازندران

ثبت 6 پروژه سرمایه گذاری خارجی با 40 میلیون اعتبار در مازندران