مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 13:502023-03-11سياسي

جزییات پرداخت وام صندوق کارآفرینی امید


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران از رونمایی سامانه های صندوق خبر داد و جزییات پرداخت وام ها و تسهیلات صندوق را تشریح کرد.

- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران از رونمایی سامانه های صندوق خبر داد و جزییات پرداخت وام ها و تسهیلات صندوق را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت الله رضایی امروز با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ضمن بازدید از مجموعه به تشریح اقدامات و برنامه های صندوق کارآفرینی امید پرداخت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وی در این بازدید از رونمایی سامانه های صندوق کارآفرینی امید خبر داد که بر اساس آن کل فرایند افتتاح حساب تا پرداخت تسهیلات صندوق در قالب سامانه صورت می گیرد.

رضایی در توضیح جزییات این سامانه ها اظهار کرد: یکی از برنامه های ما این است که صندوق را به سمت دیجیتالی شدن و الکترونیکی کردن پیش ببریم به نحوی که تسهیلات صندوق با سهل ترین حالت ممکن انجام شود.

به همین منظور اپلیکیشن ها و سامانه هایی را ایجاد کردیم که فردا در هیات مدیره از آنها رونمایی خواهیم کرد و از این طریق فرایند افتتاح حساب تا اعطای تسهیلات به شکل سامانه ای انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت وام صندوق کارآفرینی امید

جزییات پرداخت وام صندوق کارآفرینی امید