مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 18:052023-03-12سياسي

پویش محله همدل رزمایشی برای تحقق مردم سالاری دینی در محله هاست


معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پویش محله همدل رزمایشی برای تحقق مردم سالاری دینی در محله هاست.

- ایسنا/مرکزی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پویش محله همدل رزمایشی برای تحقق مردم سالاری دینی در محله هاست.

سرهنگ پاسدار محسن خلجی در رزمایش همدلی برای تحقق محله اسلامی و افتتاحیه مهرواره محله همدل اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه های تحقق قرارگاه محله اسلامی فراهم کردن بستر حضور مردم و نقش آفرینی در ابعاد مختلف جامعه است و این مهم به برکت انقلاب اسلامی انجام شده و باید در قالب قرارگاه محله اسلامی روز به روز تقویت شود.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یکی از نمونه های موفق حضور مردم طی سال های اخیر اقدامات مواسات و مومنانه بود که با بسیج مردمی بزرگترین حماسه ها خلق شد و رمز این موفقیت نقش آفرینی و حضور مردم بود.

وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی هرکجا مردم حضور و نقش داشته اند موفقیت های بزرگی حاصل شده و امروز پویش محله همدل رزمایشی برای تحقق مردم سالاری دینی در محله هاست.

سرهنگ خلجی اضافه کرد: الگوی مردم سالاری دینی که توسط حضرت امام(ره) پایه گذاری شد امروز موفق ترین و کارآمدترین الگو است و این کارآمدی روز به روز باید تقویت شود و روایت این کارآمدی و الگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش محله همدل رزمایشی برای تحقق مردم سالاری دینی در محله هاست

پویش محله همدل رزمایشی برای تحقق مردم سالاری دینی در محله هاست