مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 12:552023-03-06سياسي

زنجیره درختان اکالیپتوس در هرمزگان توسعه می یابد


استاندار هرمرگان صبح امروز با حضور در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در آیین روز درختکاری شرکت کرده و نهالی را به نیابت از بیش از هزار نهال غرس کرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمرگان صبح امروز با حضور در کوهستان پارک" پنجه علی" بندرعباس در آیین روز درختکاری شرکت کرده و نهالی را به نیابت از بیش از هزار نهال غرس کرد.

مهدی دوستی صبح امروز (15 اسفندماه) در حاشیه این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز درختکاری، اهتمام به کاشت درخت در جامعه را امری مهم و پسندیده خواند و اظهار کرد: جلوه زیبایی دریا با سرسبزی درخت در هرمزگان می تواند شکوه خاصی به وجود آورد که بر جاذبه های استان خواهد افزود.

وی با اشاره به فرمایشات دین مبین اسلام و تاکیدرهبر معظم انقلاب اسلامی، بر کاشت درختان مثمر افزود: این رویه در استان هرمزگان دنبال می شود و با توجه به تغییر اقلیمی که در سطح جهانی در حال اتفاق است برنامه ویژه دولت برای کاشت یک میلیارد درخت می تواند برای چالش های دمایی و جلوگیری از ایجاد گرد و غبار کارساز باشد.

دوستی عنوان کرد: در طرح یک میلیارد درخت، سهم هرمزگان به لحاظ جمعیتی حدود 20 تا 25 میلیون نهال است که باید با برنامه ریزی دقیق و مدون این مهم را تحقق ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره درختان اکالیپتوس در هرمزگان توسعه می یابد

زنجیره درختان اکالیپتوس در هرمزگان توسعه می یابد