مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 13:272023-03-14اقتصادي

سوخت نوروزی استان بوشهر مهیا شد


مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: با توجه به تامین زیرساخت های نرم افزاری، بررسی و اصلاح تجهیزات موجود در استان سوخت مورد نیاز مسافران در نوروز تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هوشنگ غلامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان مصرف بنزین از 15 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401 به میزان 67 میلیون و 500 هزار لیتر بوده که پیش بینی می شود این مقدار در نوروز امسال افزایش یابد.

وی افزود: بیشترین رشد مصرف بنزین نوروز برای سال جاری به میزان 20 درصد پیش بینی شده که با توجه به ورود مسافران نوروزی از 22 اسفند تا 15 فروردین در خصوص تامین و عرضه بنزین، نفت گاز، گاز مایع و CNG مورد نیاز هیچ کمبودی وجود نخواهد داشت.

غلامی اعلام داشت: با هدف برطرف کردن برخی کاستی ها و نقص های فنی تلمبه های عرضه سوخت، از 15 اسفند طرح نظارت و بازرسی از جایگاه های عرضه سوخت در استان بوشهر آغاز و زیرساخت های نرم افزاری و تجهیزات مجاری عرضه در مسیرهای اصلی و پرتردد مورد بررسی قرار گرفته و اصلاح شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر عنوان کرد: با توجه به پیش بینی حجم مسافران نوروزی در این استان تاسیسات ذخیره سازی سوخت از وضعیت مناسبی برخوردار هستند به گونه ای که در زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت نوروزی استان بوشهر مهیا شد

سوخت نوروزی استان بوشهر مهیا شد