مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 13:452023-03-10سياسي

حماسه ساز تکریت مانع شهادت رزمندگان جبهه مقاومت شد


شهید صادق یاری از شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع)پس از مشاهده حمله کامیون انتحاری داعش، خود را به آن رساند و با شهادت خود مانع از شهادت رزمندگان جبهه مقاومت شد.

- کرمانشاه- شهید صادق یاری از شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع)پس از مشاهده حمله کامیون انتحاری داعش، خود را به آن رساند و با شهادت خود مانع از شهادت رزمندگان جبهه مقاومت شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: کرمانشاه که از دیرباز به واسطه میزبانی کاروان های زیارت عتبات به دروازه نجف معروف بوده است؛ زادگاه دلدادگان و ارادتمندان اهل بیت (ع) بود و همواره رشادت ها، از خودگذشتگی ها و دلیرمردی های زنان و مردان این خطه در حفظ و پاسداشت تمامیت ارضی این مرز و بوم و غیرت دینی مثال زدنی بوده است که تقدیم 9 هزار و 800 شهید، 19 هزار جانباز و 17 و 500 آزاده در دفاع مقدس و تقدیم چندین شهید مدافع حرم از این خطه شواهد و گواه این مساله است.

یکی از خانواده های انقلابی و مذهبی کرمانشاهی که همواره برای صیانت از دین و دفاع از میهن چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه پس از پیروزی انقلاب همواره با ایثار جان و مال خود تلاش کرده اند خانواده یاری گلدره است که در جریان انقلاب و سپس طی جنگ تحمیلی چهار نفر از مردان این خانواده به شهادت می رسند و 2 نفر دیگر از مردان این خانواده در هنگام ظهور داعش در منطقه به دست استکبار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه ساز تکریت مانع شهادت رزمندگان جبهه مقاومت شد

حماسه ساز تکریت مانع شهادت رزمندگان جبهه مقاومت شد