مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 15:402023-03-15سياسي

برخورد سخت در انتظار واحدهای صنفی که کشف حجاب کنند


رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا گفت: با واحدهای صنفی که پوشش نامتناسب داشته باشند و کشف حجاب کنند، برخورد سخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سومین دوره رویداد ملی مدآفرین، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 24 اسفند با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف؛ سردار علی نوروزی رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا؛ امین مفتاحی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و علی توسطی رییس اتاق اصناف تهران و جمعی از مسئولان و طراحان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس کشور در مجتمع تجاری فرهنگی کورش برگزار شد.

سردار علی نوروزی رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا گفت: با هجمه هایی که اخیراً شاهد بودیم، شاید شرایط مناسبی نداشته باشیم اما بر اساس نظرسنجی های منتشره آمار حجاب و عفاف بالای 70 درصد را نشان می دهد شاید در کف خیابان، مترو و فضای مجازی قدری شاهد ناهنجاری و بی اخلاقی باشیم اما به هرحال این 30 درصد فراوانی است که شاهدش هستیم.

وی افزود: در همه استان ها هیچ مشکلی در بحث عفاف و حجاب نداریم و هرجا غفلت و کوتاهی کرده ایم، بحث منفعت طلبی و اقتصاد بر زندگی مان غالب شده است و زندگی را باختیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سخت در انتظار واحدهای صنفی که کشف حجاب کنند

برخورد سخت در انتظار واحدهای صنفی که کشف حجاب کنند