مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 18:502023-03-20اقتصادي

اشتغال نیروهای بومی در صنایع مطالبه بحق مردم استان بوشهر است


استاندار بوشهر با اشاره به میزبانی شایسته این استان از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، گفت: اشتغال نیروهای بومی مطالبه بحق مردم استان بوشهر از صنایع نفتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده عصر دوشنبه در نشست با مسئولان صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و دیگر حوزه های نفتی مستقر در استان بوشهر اظهار داشت: کارکنان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان حوزه صنعت نفت سربازان و افسران جنگ اقتصادی هستند.

وی با اشاره به نقش مهم فعالان حوزه صنعت نفت در عرصه جنگ اقتصادی بیان کرد: 74 درصد گاز کشور در استان بوشهر تولید و به شبکه سراسری انتقال می یابد و 50 درصد مواد پتروشیمی کشور در این استان استحصال می شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: مردم استان بوشهر از سالیان دور میزبان طرح ها و صنایع نفت در عرصه های گوناگون بودند و مطالبه آنان در عرصه اشتغال جوانان در این صنایع و شرکت ها به حق است که باید به این مهم توجه ویژه شود.

وی با تأکید بر جلوگیری از خام فروشی محصولات صنایع پتروشیمی گفت: با توجه وجود زیرساخت ها و ظرفیت های لازم و در راستای ایجاد ارزش افزوده توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته شود.

محمدی زاده اظهار داشت: در فصل زمستان خدمات مسئولان صنعت نفت و گاز قابل ستایش و تقدیر است و با وجود اینکه زمستان سردی ثبت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال نیروهای بومی در صنایع مطالبه بحق مردم استان بوشهر است

اشتغال نیروهای بومی در صنایع مطالبه بحق مردم استان بوشهر است