مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 09:352023-03-03اقتصادي

سهمیه کرمانشاه برای اعزام به حج تمتع به 7 کاروان افزایش یافت


سهمیه کرمانشاه برای اعزام به حج تمتع سال آینده به هفت کاروان افزایش یافت.

- سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز چهارشنبه دهم اسفندماه ثبت نام حج تمتع 1402 آغاز شد که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده افراد متقاضی در پنج دسته اولویت بندی شده اند.

وی با اشاره به اینکه زائرانی که سال 1399 ثبت نام و هزینه اعزام را پرداخت کردند اما به دلیل وجود شرایط کرونایی اعزام نشدند در اولویت اعزام قرار دارند، افزود: این افراد می توانند برای ثبت نام مجدد اقدام و در صورت عدم مراجعه این افراد ظرفیت خالی مانده از اولویت های بعدی تکمیل خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان سال 1385 از تاریخ 12 اسفند به عنوان اولویت های دوم و سپس در اولویت سوم دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا 31 فروردین سال 1386 نیز می توانند از 14 اسفند اقدام کنند.

کریمی خود با تاکید بر اینکه تمامی ثبت نام ها از ساعت 10 صبح آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت کاروان ها ادامه خواهد داشت، ادامه داد: دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا 31 اردیبهشت 1386 به عنوان اولویت های چهارم اعزام از 16 اسفند و دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا اول خرداد 1386 از 18 اسفند می توانند ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه کرمانشاه برای اعزام به حج تمتع به 7 کاروان افزایش یافت

سهمیه کرمانشاه برای اعزام به حج تمتع به 7 کاروان افزایش یافت