مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 14:502023-03-12ورزشي

چهره های ماندگار زنان و تاثیرگذار هرمزگان معرفی می شوند


سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: کنگره زنان و بانوان تاثیرگذار هرمزگان آغاز حرکت بزرگ معرفی چهره های ماندگار این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر راستای معرفی الگوی سوم زن مسلمان ایرانی است که نه شرقی است نه غربی و معرفی زنان به عنوان چهره های ماندگار و تاثیرگذار هرمزگان که جمعیتی پر شمار و بی نظیرند اتفاق خوبی در این حوزه خواهد بود.

سرپرست دفتر اموربانوان و خانواده استانداری در خصوص روند انتخاب بانوان و زنان معرفی شده در این کنگره، افزود: از ماه های گذشته روند مکاتبه با فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی، تشکل های مختلف فعال زنان و بانوان مستقل کارآفرین، محقق، هنرمند، خانه دار و دیگر صنوف سعی کردیم سامانه کنگره ملی زیرنظر نهاد ریاست جمهوری را معرفی حداکثری داشته باشیم و مراحل ثبت سوابق و بررسی ها انجام و امروز با افتخار در خدمت نمایندگانی از جمعیت بزرگ زنان تاثیرگذار استان هستیم.

درویشی با اشاره به نقش جامعه سازی زنان اظهارداشت: مادری و همسری الهی ترین و والاترین نقش بانوان است هر آنچه دنیا در مسیر پیشرفت گام برداشته ثمره فرزندان مادرانی تاثیرگذار بوده و خواهد بود.

صفیه گلزاری دختر شهیده فاطمه نیک در صدر تقدیر شوندگان قرار داشت و در حوزه سلامت غذایی سمیه رستگار، در حوزه سلامت و آموزش پزشکی فاطمه نورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره های ماندگار زنان و تاثیرگذار هرمزگان معرفی می شوند

چهره های ماندگار زنان و تاثیرگذار هرمزگان معرفی می شوند