مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 11:372023-03-10حوادث

وقوع 3 فقره تصادف با 9 کشته و مجروح


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از وقوع سه فقره تصادف از روز گذشته تا کنون خبر داد و گفت: در پی 3 فقره تصادف، 9 نفر کشته و مجروح شدند.

- سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، از وقوع چند فقره تصادف در جاده های کشور خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز در اثر واژگونی یک دستگاه سمند در محور میامی ـ سبزوار در ساعت 9:38 دو نفر جان باخته و سه نفر مجروح شدند.

وی از وقوع تصادف جرحی در بامداد امروز در محور کرج ـ تهران خبر داد و گفت: یک دستگاه اتوبوس متعلق به سرویس شرکت ایران خودرو که فاقد مسافر بود در حال تردد از کرج به تهران به علت عدم توجه به جلو با نیوجرسی برخورد کرده که در این حادثه دو نفر مجروح شدند.

سرهنگ شیرانی از وقوع تصادف فوتی در ساعت 23:45 روز گذشته در محور امام رضا محدوده شریف آباد خبر داد و گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس بنز یک نفر جان باخته و یک نفر دیگر مجروح شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور به رانندگان توصیه کرد: با توجه به لغزندگی خط معابر با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز تردد کرده و از عجله و سرعت و شتاب خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 3 فقره تصادف با 9 کشته و مجروح

وقوع 3 فقره تصادف با 9 کشته و مجروح