مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 15:392023-03-05سياسي

کالبدشکافی «پیروز» چگونه انجام شد؟


عضو تیم کالبدگشایی و نمونه برداری «پیروز»، توله یوز ایرانی گفت: کالبدگشایی این توله یوزپلنگ طبق اصول و روش های علمی انجام و در این فرایند، پوشش های فردی کاملاً رعایت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، دکتر حسین امینیان فر، استادیار گروه پاتولوژی دانشگاه تهران و عضو تیم کالبدگشایی و نمونه برداری پیروز ، توله یوز ایرانی که اخیراً از دست رفت، با ارسال یادداشتی درباره تصاویر برخی صفحات مجازی که به کالبدگشایی پیروز منسوب شده است، این تصاویر را غیرمرتبط با پیروز دانست.

وی در یادداشت خود آورده است: تصویر منسوب به کالبدگشایی پیروز کاملاً غیرمرتبط بوده و هیچ ربطی به کالبدگشایی پیروز ندارد.

عضو تیم کالبدگشایی و نمونه برداری پیروز اضافه کرد: کالبدگشایی پیروز، با محوریت استاد گرامی جناب آقای دکتر ساسانی طبق اصول و روش های علمی انجام شده و در این فرایند، پوشش های فردی کاملاً رعایت شد.

امینیان فر اضافه کرد: طبق اصول حرفه ای، هیچ تصویری از کالبدگشایی پیروز منتشر نشده است و انتشار تصاویر غیرواقعی، صرفاً حاشیه سازی رسانه ای است.

استادیار گروه پاتولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران گفت: تا قبل از بررسی های هیستوپاتولوژی و آزمایشات تکمیلی، اظهارات برخی همکاران در فضای رسانه در مورد علت مرگ پیروز صرفاً حدس و گمان بوده و از من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالبدشکافی «پیروز» چگونه انجام شد؟

کالبدشکافی «پیروز» چگونه انجام شد؟