مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 07:052023-03-15سياسي

جدیت دستگاه قضایی در مبارزه با زمین خواری


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از 600 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از 600 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه قضایی با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی در تعطیلات نوروزی برخورد قاطع خواهد کرد و اقدامات لازم جهت جلوگیری از تصرفات اختمالی در استان صورت گرفته است.

مهدی شمس آبادی شامگاه سه شنبه در جلسه رفع تصرف اراضی استان با بیان اینکه اراضی ملی از منابع اصلی برای توسعه و آبادانی کشور است از تشدید اقدامات مقابله ای با زمین خواری توسط سودجویان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و برخورد قاطع و قانونی با متجاوزان به عرصه های طبیعی خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی پدیده شوم زمین خواری توسط افراد فرصت طلب و سودجو نیز افزایش پیدا می کند که در این راستا تمام دستگاه های متولی حفظ اراضی ملی و یگان های حفاظت در کل استان با پایش مستمر، کنترل، نظارت، پیگیری و ایجاد هم افزایی اطلاعاتی با سازمان های حفاظت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت دستگاه قضایی در مبارزه با زمین خواری

جدیت دستگاه قضایی در مبارزه با زمین خواری