مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 13:252023-03-02اقتصادي

پرداخت 2600 میلیارد تومان از اعتبارات لرستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از پرداخت دو هزار و 651 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و توازن ملی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمانه حسن پور امروز پنج شنبه در شورای اداری لرستان در سخنانی با اشاره به سرجمع تخصیص اعتباراتی که به لرستان ابلاغ شده است، اظهار داشت: از محل اعتبارات استانی به همراه اعتبارات توازن ملی، دو هزار و 651 میلیارد تومان اعتبار مصوب داشته ایم که 67.

5 درصد آن تا کنون تخصیص داده شده است.

وی، عنوان کرد: 648 میلیارد تومان از این میزان به صورت اسناد خزانه و هزار و 141 میلیارد تومان به صورت نقد به استان پرداخت شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان همچنین به مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا طی سال گذشته و امسال، به صورت سرجمع از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین وزارت خانه ها سه هزار و 44 میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده است.

حسن پور، تصریح کرد: همچنین اختصاص 380 میلیارد تومان دیگر پیشنهاد داده ایم که امیدواریم این هم تا آخر سال وصول شود.

وی با اشاره به پرداخت سه هزار و 862 میلیارد تومان تسهیلات، 144 میلیون یورو و 952 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های اقتصادی استان، گفت: همچنین جابجایی اعتبار را برای تعدادی از پروژه ها با حضور دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2600 میلیارد تومان از اعتبارات لرستان

پرداخت 2600 میلیارد تومان از اعتبارات لرستان