مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 23:402023-03-13بين الملل

بغداد می تواند در احیای مذاکرات هسته ای با ایران نقش ایفا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «مارک برایسون ریچاردسون» سفیر انگلیس در بغداد، در گفتگو با «العربی الجدید» در خصوص تهدید داعش در عراق و سوریه، - سفیر انگلیس در بغداد، تاکید کرد که عراق می تواند در چارچوب تلاش ها برای رفع تنش و اختلاف در منطقه و جهان، در از سرگیری مذاکرات هسته ای میان ایران و غرب نقش ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مارک برایسون ریچاردسون سفیر انگلیس در بغداد، در گفتگو با العربی الجدید در خصوص تهدید داعش در عراق و سوریه، اصلاحات مورد نیاز دولت عراق به ویژه اصلاحات مربوط به سیستم بانکی و مالی، حملات ایران علیه گروه های تروریستی در شمال عراق و آمادگی بغداد برای حمایت از هرگونه گفت وگوی جدید برای از سرگیری مذاکرات هسته ای اظهارنظر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این که دولت عراق از چارچوب هماهنگی نزدیک به ایران تشکیل شده، لندن، خط قرمزی در خصوص طرف های حاضر در این دولت دارد، گفت: ساختار دولت و طرف های شرکت کننده از احزاب و طرف های سیاسی در آن، یک قضیه صرفا عراقی است و ما هیچ خط قرمزی در این خصوص نداریم.

سفیر انگلیس در بغداد افزود: ما همیشه آماده تعامل با احزاب متعهد به روند صلح آمیز دموکراتیک در عراق هستیم و با دولت به عنوان طرفی که نماینده مردم عراق است، تعامل داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد می تواند در احیای مذاکرات هسته ای با ایران نقش ایفا کند

بغداد می تواند در احیای مذاکرات هسته ای با ایران نقش ایفا کند