مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 15:042023-03-09اقتصادي

10 هزار تن برنج تولیدی مازندران توسط وزارت علوم خریداری می شود


فرماندار آمل از قول مساعد وزیر علوم و تحقیقات برای خرید 10 هزار تن برنج تولیدی مازندران جهت مصرف دانشگاه ها، موسسات و مراکز وابسته به این وزارتخانه خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید عباس حسینی امروز در کارگروه تسهیل تجارت و بازرگانی برنج استان مازندران، اظهار کرد: این جلسه به منظور ساماندهی و تسهیل فروش برنج کشاورزان برگزار شده هرچند در حوزه تولید برنج مشکلی وجود ندارد و کیفی ترین برنج کشور در آمل و فریدونکنار تولید می شود.

وی افزود: در حوزه زنجیره تأمین برنج حلقه مفقوده ای وجود داشت و راه اندازی مرکز تجارت برنج در واقع تکمیل کننده زنجیره تأمین و توزیع برنج است.

فرماندار آمل با بیان اینکه باید بتوانیم در زمینه بازرگانی و تجارت برنج نیز اقدامات اساسی صورت دهیم و بحث بازاررسانی و تجارت برنج باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: تسهیل تجارت برنج به رونق بازار برنج کمک زیادی کرده و انبار برنج در دست کشاورز را به کمترین میزان ممکن می رساند.

حسینی با اشاره به اینکه این مرکز در حوزه تجارت برنج می تواند نقش کلیدی و راهبردی را ایفا کند، اظهارکرد: مرکز تجارت بین المللی و پایانه صادرات برنج کشور مستقر در آمل ظرفیت موجود در حوزه تجارت برنج کشور محسوب می شود و یک بازوی توانمند و نقطه تعادل در بخش دولتی و خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار تن برنج تولیدی مازندران توسط وزارت علوم خریداری می شود

10 هزار تن برنج تولیدی مازندران توسط وزارت علوم خریداری می شود